بازی یار من | Mybaziyar

بازی یار من | Mybaziyar

وب سایت بازی یار من حامی همیشگی شماست | در بازی یار من میتوانید هر مقاله ی علمی ای را پیدا کنید.
بازی یار من | Mybaziyar

بازی یار من | Mybaziyar

وب سایت بازی یار من حامی همیشگی شماست | در بازی یار من میتوانید هر مقاله ی علمی ای را پیدا کنید.

در قرنطینه 1 : معرفی دو فیلم اکشن و جذاب

۲۰ کاری که در قرنطینه کرونا می‌توانید انجام دهید - تی ‌نکست بلاگ

در دوران قرنطینه و ماندن در خانه مسلما حوصله ی شما سر خواهد رفت پس ما در بازی یار من تصمیم گرفتیم یک سری مطالبی ضمن معرفی فیلم , بازی , کتاب و... در خدمت شما قرار دهیم با ما در قسمت اول از سری در قرنطینه همراه باشید! 

فیلم Chronicle

 تاریخچه

(Chronicle (2012

نویسنده: مکس لندیز | کارگردان: جاش ترانک


بازیگران: دن دهان، مایکل بی. جردن، الکس راسل و اشلی پلدن


میانگین نمرات فیلم در متاکریتیک: ۶۹ از ۱۰۰ | درصد رضایت منتقدهای جهانی در راتن تومیتوز: ۸۵



Chronicle که با گذر زمان از تاریخ اکران مدام بیشتر و بیشتر از قبل طرفدار پیدا کرد، راوی قصه‌ی به افتضاح کشیده شدن دنیا با قرار گرفتن قدرت‌های بیش از اندازه در دستان انسان‌های نادرست است. روی کاغذ سه شخصیت اصلی فیلم ویژگی‌های منفی و ترسناک به‌خصوصی ندارند و صرفا سه پسر دبیرستانی هستند که بنا به اتفاق، قدرت‌های ماورایی پیدا می‌کنند. فیلم هم در آغاز بیش از آن که نشان‌دهنده‌ی ماجرایی جدی باشد، در فرم بصری مستندمانند خود حماقت‌های خنده‌آور آن‌ها و استفاده‌های غلط‌شان از قدرت‌ها را به تصویر می‌کشد.


اما همان‌گونه که مخاطب هم آرام‌آرام شروع به لمس احساس ناآرامی در طول اثر می‌کند، قدرت‌ها کنترل صاحبان خود را به دست می‌آورند و همین از داستانی که سرخوش به نظر می‌رسید، یک کابوس برای کاراکترها بیرون می‌آورد. فیلم Chronicle البته در عین آن که شاید تنها فیلم در نوع خود درون فهرست پیش‌رو باشد، تنها فیلم حاضر در این مقاله نیست که از نقش‌آفرینی مایکل بی. جردن بهره‌ی درستی برده است.پ


فیلم The Avengers

انتقام‌جویان

(The Avengers (2012

نویسنده و کارگردان: جاس ویدون


بازیگران: رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، کریس همسورث، ساموئل ال. جکسون و اسکارلت جوهانسون


میانگین نمرات فیلم در متاکریتیک: ۶۹ از ۱۰۰ | درصد رضایت منتقدهای جهانی در راتن تومیتوز: ۹۲



فیلم The Avengers شاید اکنون اصلا جایی در رتبه‌های بالای فهرست شلوغ‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی نداشته باشد، ولی اکران آن در سال ۲۰۱۲ میلادی حکم اتفاق عظیمی را پیدا کرد که هیچ‌کس نمی‌توانست از آن اطلاع پیدا نکند. جاس ویدون پس از سال‌ها کسب موفقیت‌های گسترده در تلویزیون با این فیلم مارول در سینما هم به موفقیت قابل‌توجه رسید و سنگ بنایی را گذاشت که نتیجه‌ی آن ممکن شدن تصور فیلمی چون «انتقام‌جویان: پایان بازی» بود. در آن زمان تعدادی از تحلیل‌گرها باور داشتند که فیلمی تا این اندازه شلوغ فرصت تمرکز روی یک ابرقهرمان به شکل جذاب را از سازندگان می‌گیرد و همین The Avengers را تبدیل به محصولی می‌کند که تماشاگرهای زیادی به استقبال آن نمی‌روند.


ماجرا اما به این شکل پیش نرفت و اثر مورد بحث دنیای سینمایی مارول را که تا پیش از اکران این فیلم هم موفقیت‌هایی داشت، رسما به‌عنوان یک الگوی جدید و رقیبی بزرگ برای بلاک‌باسترهای دیگر به دنیا معرفی ساخت. The Avengers توانست داستانی درباره‌ی تهاجم بیگانگان به کره‌ی زمین را تبدیل به قصه‌ای هیجان‌آور راجع به جنگ دو دانشمند، یک محصول آزمایش‌های ارتش، یک تیرانداز کاربلد، یک جاسوس آموزش‌دیده‌ی روس و یک خدای رعد و برق (!) با لوکی کند و همین درکنار برخورداری فیلم از تعدادی از سکانس‌های اکشن تماشایی و لحظات کمدی کارآمد سبب شد خیلی‌ها MCU را برای نخستین بار همان‌گونه که واقعا بود، بشناسند؛ یک تهدید پرطرفدار.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد